Saturday, November 7, 2009

Kenapa masih ada orang zalim seperti ini..


Berita di kawasan Kunming Panlong, China. Empat ekor anak kucing telah dibunuh dengan kejam oleh manusia yang tak berhati perut. Dunia sekarang sudah semakin berbeza, entah samada manusia semakin sedar ataupun semakin jahat.



Menurut pemilik kucing tersebut, mereka terdengar kucing mereka menangis dengan nada yang amat teruk sekali. Oleh kerana terlalu hairan dengan cara kucing mereka menangis. Mereka terus turun ke bawah untuk lihat apa yang terjadi. Di saat itulah mereka mendapati 4 ekor anak kucing mereka mati dibunuh. Yang paling teruk sekali ialah anak-anak kucing tersebut mati di hadapan ibunya sendiri.



salah seekor anak kucing tersebut dipercayai dicucuk dengan sesuatu bersaiz peluru, dada dikoyak dan dicekik dengan tali. manakala yang lain dipijak sampai mati.



Ibu kepada anak-anak kucing tersebut dilaporkan cuba menghidupkan semula anak-anaknya dengan menjilat dan membelai anak-anaknya. Tetapi tidak dapat mengubah apa-apa lagi. Pemilik kucing-kucing tersebut berharap polis dapat menangkap pembunuh kucingnya.


sumber

3 comments:

Iman said... Reply to comment

Pergh! Macam sial :c Kalau aku jumpa orang yang naya kucing, memang aku bunuh jer orang tu. Kuang ajar tol. Dia ingat kucing nie sampah ke.

T_T Sedih giler tengok mak anak-anak kucing tu. Mesti hancur remuk hati diorang biler tengok anak-anak tak bernyawa.

Muhamad Ulwan Bin Mokhtar Mohed said... Reply to comment

tanda2 nk kiamat dunia
manusia tak kenal diri dia sendiri

missrivebell mumun said... Reply to comment

sedihnyer!! waaa

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger