Thursday, April 16, 2009

Gambar Abah


Gambar-gambar arwah abah saya yang bernama Mokhtar Mohed Bin Abdul Latif
lain hari saya akan siarkan byk lg gmbo abah....ni sebagai kenang-kenangan
abah n the boss kt new zealand
abah n the boss kt new zealand

penerima anugerah cemerlang....anaknye pun mesti cemerlang
penerima anugerah cemerlang.... anaknye pun mesti cemerlang


=)

kad kawen umi n abah...simple jer...nikah jer...mane ade sanding2 cam yg laen...bazir jer
kad kawen umi n abah... simple jer...nikah jer...mane ade sanding2 cam yg laen...bazir jer

mmg jimat kos...ni la perkahwinan diredhai ALLAH

mmg jimat kos... ni la perkahwinan diredhai ALLAH

apsal la mat pgi rosakkan gmbo ni???
apsal la mat pgi rosakkan gmbo ni???

setia ngan satenyer...
setia ngan satenyer...



sekian lame x jenguk blog..........
sebenarnye saya sendiri x sangka saya ni anak yatim...huhu

mari kta sedekahkan al-fatihah untuk arwah abah saya.... Mokhtar Mohed bin Abdul Latif,

Al Fatihah Pictures, Images and Photos

0 comments:

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger