Saturday, December 11, 2010

Selamat Hari Jadi




Inbox dari Celcom semalam, lebih kurang begini bunyinya (x ingat sangat sebab dh delete) :

"Selamat Hari Jadi. Nikmati Sms dan panggilan percuma ke num 8Pax. Pastikan anda telah mengaktifkan num 8Pax anda"

aik? birthday aku 8 Jun kenapa tiba2 Celcom bagi sms Hari Jadi lak?

oo...lupa lak, number aku ni sebenarnya pakai I/C arwah abah.....

tu yang lain macam

8 comments:

Fiqah Alias said... Reply to comment

wah3..dia...dapat panggilan free..mujor jer u bukan kt ipsah skrg nie..klo x kompem la i tumpang nk 8pax kan satu nombor..hek3..maklum jalaah..nk tumpang bergayut sekali..huu~

mumumeow said... Reply to comment

@Fiqah Alias ayy.. u nie...klu u brgayut ngn i xpe la...kui3.. ♥♥♥

Fiqah Alias said... Reply to comment

hek3..ngn u dh jumper ari2..ngn madu u 2 i x jumper ari2 pon..huk3..kasihanilah i wahai huubii..hik3...(^.~)

ordinary89art said... Reply to comment

i tnggu u call yee/..hehehehe

Eyra. said... Reply to comment

bestnyee dapat free call, boleh gayut² :P

Ciki said... Reply to comment

bole lpe plak.. huhuhu

Adem and Cats said... Reply to comment

dah jumpa satu geng best nyerrr

Adem n cats meowww

hasrul hassan said... Reply to comment

Salam ...
uisshh .. arwah abah sempat lagi berikan adiah kepada anaknya .. hebat arwah ..masih lagi terfikirkan anaknya walau dah tiada. Tak sia2 dia daftar dulu.

http://hasrulhassan.blogspot.com

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger