Tuesday, November 23, 2010

Peristiwa Di Dapur - Part 1


Tarikh: 21 November 2010
Masa : selepas Asar
Tempat(sebelum ke dapur) : Ruang Tamu

Masa teman nenek aku tengok tv kat ruang tamu sambil aku syok online facebook , nenek aku perasan aku asyik dok tergelak masa online. Ini gara2 aku teraccident jumpe gambar (sila buka link di tab baru)



dan


Aku tak dapat menahan ketawa, baca komen gambar2 kat fb tu pun lagi la aku tergelak...nenek aku berasa agak pelik sebab aku ketawa sorang2 depan laptop masa tu.

Dalam waktu nak dekat maghrib, mak sedara aku pun sampai dari Terengganu. Macam biasa la, kalau dari Terengganu memang x sah kalau x bawak balik keropok ganu kan....

Atas permintaan nenek, aku pun pi la dapur untuk goreng keropok2 yang diimport dari Terengganu tersebut . Masa kat dapur aku asyik teringat gambar2 yang aku gelakkan tu. Jadi aku x berapa fokus masa nak goreng keropok tersebut. Sambil2 menggoreng tu aku dok tergelak sorang2 sampai aku x sedar aku terlanggar tin biskut yang penutupnya longgar, jadi tin tersebut jatuh beserta isi kandungan tin tu pun berterabur di atas lantai. Aku terus tersedar dari tergelak sorang2 macam orang gila kat dapur. Aku malu sendiri (muka blushing2) dan bersihkan balik lantai tu.~~~~~~~~~kalau mak sedara aku baca post ni abis laaa....

Pengajaran: Jangan Gelakkan Orang Masa Nak Memasak kat Dapur

8 comments:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said... Reply to comment

heheheh..padam muka dia...

org tua² kata masa memasak pun x blh berangan.

mumumeow said... Reply to comment

hahaha..tula..ape la sy ni..bley gelakkn org mse nk masak...

Kalamhati said... Reply to comment

huhuhu..

Pencacai Alim said... Reply to comment

gilos hebat gelak masa masak..nnti percik minyak

Kiera Shakiera said... Reply to comment

sabo je la..haha...tp kan wak,mane awk jumpe gmbar2 tu sume?kelakar r..

mumumeow said... Reply to comment

kalam hati>eh..akak gelak pula..huhu

pncacai alm> huhu..dh tringt2 gmbar tu...

kiera> trjumpe kt fb..kt page 'kami benci dr rozmey yg angkuh'
klu x slh..

Liquid said... Reply to comment

hehe rozmey rozmey, mase incek liquid tinggal kt jitra dlu, jumpe rozmey dekat2 ensem gak au. xdela rase cam nak tampaq pala ngan rambut cendawan die tuh eheh

mumumeow said... Reply to comment

encik liquid> yeke? xpo la..nnti nek sem depan sy pi sndirik kt jitra tgk ensen ke x dr rozmey ni....huhu ;D

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger