Saturday, December 4, 2010

Jumpe 'kekasih hati' di MPH Bookstore, Alamanda


ceit, ayat x ley bla.... x dpt digambarkan betapa gembira + teruja dapat berjumpe ngan idola aku...sukeeee nyeeee ♥♥♥ sekurang2nya dapat la release tension kan..huhu

Kekasih hati yang dimaksudkan itu sebenarnya penulis kegemaranku, Ramlee Awang Murshid...♥♥♥
ni pun tau sebab dapat maklumat kat website kelab peminat RAM. Ada pelancaran karya baru beliau yang bertajuk Rayyan Fantasi kat MPH, Alamanda.  Ape lagi, aku dan mak sedare aku pun pakat pi Alamanda. Nasib baik kitorang sampai awal. Teruja + berdebar2 hati ni (cewaaahh) dapat tengok RAM dari dekat..Alhamdulillah rezeki kami dapat amik autograf dan bergambar dengan beliau. =) ♥♥♥ Minta maaf, gambar2 blur sikit.
Sesi autograf
Mosute n RAM

♥♥♥ ME n RAM ♥♥♥
Ramainya, nasib baik kitorang sampai awal
Bergambar dengan anak beliau pun jadi la
:P
Banner promosi

7 comments:

farah said... Reply to comment

wawawa..suka jugak..tadi pergi dah xder..huhu..

ayu said... Reply to comment

wahh..bestnya...jeles juga ni..^_^
ok thanks sudi blog ayu...ayu follow juga..nanti dah baca boleh buat review novel terbaru beliau ye..

mumumeow said... Reply to comment

@farah

dh xde pe..hbis dh ke stok novel bru?..ke xde RAM ? RAm just mai 4hb jer...

@ayu
thnks follow...ok2..nnti sy tulis review kt blog ni lepas abis baca...huhu

(One) SiTi* said... Reply to comment

wah....bergambar dgn RAM...
best siot..

amek tag mumumeow yea,
http://wansiti.blogspot.com/2010/12/segmen-mari-masul-senarai-bloglarian.html

Eyra. said... Reply to comment

alahai comelnye anak Encik Ramlee Awang :D

mumumeow said... Reply to comment

@(One) SiTi* huhu..thkns 4 the tag...

@Eyra. btul2...x sngke cumil ank dy..kih3

A.D.A.M. said... Reply to comment

Jealousnye! ;(

Dah habis baca ke Rayyan Fantasi?

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger