Thursday, July 16, 2009

4 hari kat IPGM....


yeah!!! aku hari ni 'larikan diri' ke rumah sepupu aku....
dekat jer ngan IPGM KSAH...dlm 5 minit perjalanan....kawasan Sp ni jer...

3 kali aku isi borang
borang matrikulasi n9(akaun)>>x jadi sbb dpt UDM
borang UDM>>>>>>x jadi gak sbb dpt ipg
borang ipgm>>>>>jadi walaupun btol2 last minute teruk betol ...

terok betul time hari pendaftaran...dokumen banyak yg x lengkap...
ni sume pasal wat alamat kt selangor. tapi penerima suratnye kat johor....
mmg banyak wat keje last minit..yela ingatkan umi dpt pindah sekolah lepas abah xde..

pagi tu la bru nak photostat dokumen2..
haih.....pening aku pagi tu...
pagi tu gak aku banyak mencarut sikit....balik2 cakap 'teruk btol'

time pendaftaran tu ramai pg tanye nape dtg lmbat?....
nak wat cmne ...dah takdir(terok betul ....balik2 aku ulang ayat 'terok betol')


dan x disangka gak rupa2nye ade senior sekolah aku studi kt situ gak...JPP lak tu
ingatkan aku sorang jer kt situ...
yela...dunia ni bukannye luas mana..

rupa2nya makin ramai ahli famili aku yg akan @ sedang menjadi seorang guru
1)umi aku>>mathematics(tapi skang ni macam2 dia kene ajar cm sejarah tingkatan 1,2..sbb guru math ramai sangat)
2)kakak aku>>tesl kt unisel sila lawat http://iman-07.blogspot.com/ (klu nak kutuk dia pun ley kt sana yer..amat di galakkan)
3)makcik>>math(space utm)
4)pakcik>>math(space utm)
5)aku???>>>>pengajian islam?????(xde kaitan ngan minat aku...dah umi suruh..nak wat cmne lagi)

0 comments:

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger