Friday, February 12, 2010

aku, aku, aku



peristiwa2 yg berlaku sepanjang aku xde mood nk update blog

  • aku fail arab...tension btol...tpi ade hikmahnye gak
  • aku repeat paper arab..alhamdulillh aku bley wat
  • aku x dpt nk kejar hafazan juz amma
  • aku dpt rumah kuning(mahsuri)...adoi...time skolah kuning kt ipg pun kuning
  • aku rasa aku berseorangan wlwpun ade kawan2 disekeliling
  • aku kene dekatkn diri kpd Allah
  • aku x de mood nk hafaz surah
  • aku busy ngan keje2 ntah pape
  • aku makin malas nk ke surau... tazkirah smpai terlajak wktu isyak kadang2 tu...tu yg mkin malas nk ke surau
  • aku rasa xde sape yg faham aku tgh merajuk ngan diorang(cuma aku x eskpresikn kemerajukan aku )
  • aku malas, aku malas, aku malas, aku malas,..............................
  • aku rasa aku x ikhlas dgn apa yg aku wat skang ni
  • aku......................

3 comments:

azni_1405 said... Reply to comment

salam sayang buat sahabatku,,
muhsinah,,

orangkan selalu berkata-hidup ini ibarat sebuah roda,,kadang kala kita diatas,,dan kadang kala kita dibawah,,

andai kita diatas,,kita perlu tengok orang yg berada dibawah,,dan begitu juga sebaliknya,,

setiap yg berlaku,,ada hikmahnya,,
cuma kita tak tahu,,apakah hikmah yg tersembunyi itu,,

sebab itu,,ujian itu,,digelar tarbiyah dari Tuhan,,supaya kita tak bisa lupakan Dia,,sewaktu kita susah,,mahupun senang,,

dekatkan diri pada Dia,,sebab,,Dia tak pernah meninggalkan kita,,
tapi,,kita yang selalu meninggalkan Dia,,

tabahkanlah hatimu,walau apa pun ujian yg melanda,,kerana dengan ujian itu,,keimanan kita sedang diuji,,wasalam..

meowingcat said... Reply to comment

syukran... mumu akn cuba bangkit...

Atika Natasha said... Reply to comment

mumu ku..
knp mjuk ni..
mjuk ngn kitorang ke..
ika xprasan pon post mumu yg ni wlopun slalu gak ziarah meowing cat nih..
maafkan ika n kgkawan ye..
kitorang syg kamu..
and kamu bkn org lain ngn km..
klo da pape,luahkan..
jgn pndam..
ika sedia dngaq..
sma jgak yg lain2..
we luv u!!!

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger