Saturday, August 22, 2009

i'm not alone anymore/ RE:kakak aku


pagi semalam ada notis kt tmpat pak jaga,
(tetibe teringat pak jaga yang kol 8, kol 8 tu...hahaha)
notis tu berbunyi lebih kurang cenggini(klu salah mintak maaf)

"perhatian kpd pelajar2 yg sepatutnya pg putrajaya sempena sambutan kemerdekaan,
perjalanan ditangguh kpd 28hb- T.P"


peh!!!! sakit ati aku....
apsal la last minute bru nak bgitau???

nak kutuk kementerian pelajaran, aku terikat ngan Akta 174 lak....
waaaa, klu x semalamnye(khamis) tu aku dah balik jb...
ape lagi....aku n kawan2 pagi tu gak pegi bli tiket tuk balik,
nasib baik tiket balik jb tu ada,
sian dak kelantan,
susah giler nak dptkan tiket,
tapi alhamdulillah jumpe gak,

ya ALLAH , akhirnya kau makbulkan doa aku,
terima kasih ya ALLAH,
aku rindu sgt2 nak jumpa umi,
n aku rindukan jb(???ngarut ape aku ni???)
rindu giler kat 3 ekor anjing rumah sebelah,
lagi2 yg hitam yg aku slalu kaco n buli die tu..hahahah( bertambah ngarut aku ni)

pukul 7 mlm bas aku bertolak,
fuh....dalam hati ni gembira x terkata,
pagi tadi dlm kul 6.30 dah smpai skudai,
alhamdulillah, segala2nye selamat,

kepada kakak,
aku nak bli gak cheesecake kt ko,
kira aku ni bekerja gak klu dok ipgm,
nnti kte akn jumpe gak,
sbb umi kata nak pgi kl ari isnin ni,
so mungkin aku ley jumpe ko,
ko jgn risau,
aku ttp nak bli gak n jumpe ko,
hehehehehe

ape2 pun kpd muslimin n muslimat sekalian,
selamat menyambut ramadhan,
semoga kita sentiasa diredhai ALLAH.

0 comments:

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger